4 Ocak 2013 Cuma

2013 Yılının Abiye Modelleri

Ah şu abiyeler Kadınların baş belası , sürekli bir kararsızlık hali , ne giyeceğimin dibe vuruşları, batmanın dayanılmaz hafifliği, çor çirkinim galiba, değil miyim? sorular yumağı, beni beğeniyor musun sorusunun gereksiz gerginliği, beklenmeyen cevaplar, arzu edilen suretler , ne biçim bir şeymiş bu abiye demeler. İşte abiye modelleri ile ilişkilerin fon şarkıları.

En iyi abiye modelini nerede bulurum, bulmakta kalmam satın alırım ve rahat ederim diyen binlerce kadın bulabilirim size. derttir bu geçmişten günümüze gelen ve geçen yanına bizleri de alıp hiç sormadan alıp götüren bir derttir şıklık, moda ve kadının güzelliği.

Geçen seneler her partide düğünde çok şıknız farkındayım bende öyle idim peki bu seneki düğün, nişan ve partilerde ne yapıcaksınız ?hemen söyleyeyim gidip 2013 yılının abiye modellerini ve elbise modellerini arayıp bulup size en yakışan neyse onu giyeceksiniz. sizin misyonunuz bu. elbise modelleri bizim bu dünyadaki yaşama amacımız. bize yakışan şey bizi öldürmez mottomuz , biz elbiseleri, abiyeleri seviyoruz. onlartda bizi sevsin istiyoruz, bize bu ızdırabı yaşatmayın. bizi çirkin olduğumuz için güzelleştirin. ve böyle doğduğumuz için bizi ne olur affedin. bütün kadınları , o bereketleri ruhlarını hiçe sayıp bir an evvel sadece bizi güzelleştirin. Affedilenler kutsanır farkındayım.


Bende artık affedilmek istiyorum ve güzel bir kadın olmak istiyorum peki nasıl güzel bir kadın olabilirim, güzelliğin formülünü banada söylermisin diyenler için. işte size güzel olmanın püf noktaları.

Elbise Modelleri

İlk önce size ne yakışır bunu iyi bilin, ben çiçekli elbise giyerim demekle olmuyor bu iş. kesimi nasıl olmalı bana hangi tür elbise modelleri yakışır, siyah elbiseler beni olgun gösterir mi, 2013 yılının elbise modelleri nelerdir.Bu senin kırmızı moda mı ? bunların hepsini iyi bilmeniz gerekmekte, 2013 yılının elbise modellerini bloglardan ve web sitelerinden kolaylıkla öğrenebilirsiniz.

Abiye modelleri

Düğünde ne giysem li soruların cevabı işte burada , abiye alırken dikkat edilecek ilk ve tek öncelik nerde giyileceğidir ultra mini bir abiye size çok yakışabilir ama aile için bir buluşmada böyle ultra çekici olmak pekte mantıklı durmuyor değil mi en güzel abiye modeli nerede giyileceğini bilinen abiye modeleridir. 2013 yılının abiye modellerine söyle bir göz atınca çok hoş abiyeler gördüm bunları ileriki bir tarihte sizlerle paylaşacağım. şimdilik abiyeli ve elbiseli günler sizinle olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder